lisamariadahlin

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Lisa Dahlin - 9 oktober 2012 16:30


1. Den där underbara som man aldrig vill ska ta slut
2. Den där mindre underbara som innebär blogguppdatering


Det är så att jag är fri från skolan denna vecka, därav lite uppdateringar i efterhand av vad som hänt den senaste tiden, därav semester nr. 2. Nej nu överdriver jag en aning. Klart att jag njuter av att slippa gå upp 5 varje morgon för att pallra mig till skolan. Det är bara det att jag är van att vara konstant upptagen och nu när jag plötsligt inte är det vet jag inte vad jag ska göra med all tid som getts till mig...


Kan berätta att när jag skriver och sedan läser igenom det igen för att se hur många fel jag gjort inser jag att jag behöver en svenskakurs eller något liknande. Det krävs ansträngning för att hitta passande ord. Hur ska jag klara av svenska C när jag återvänder till Svearike igen om jag redan nu försämrats är frågan jag ställer mig... Hur?


Jag hoppas att ni njuter av hösten som förmodligen anlänt med alla sina fina färger där hemma, kolla och njut lite extra åt mig så gör jag det åt er också. Jag kan lova att det bjuds på allt mellan himmel och jord i detta land.

Presentation


Här kommer du kunna följa mig under mitt år som utbytesstudent i Colombia, Sydamerika. Läs mer än gärna och passa på att få ta del och uppleva det lite du också!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards