lisamariadahlin

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Lisa Dahlin - 10 mars 2013 15:47


Det här är en video där utbytesstudenter runtom i världen beskriver sitt fantastiska och oförglömliga år i ett enda ord. När jag ser den kan jag inte hjälpa att glädjen inom mig bubblar upp likt en vacker vårblomma vaknar till liv i april...


Hur skulle jag beskriva mitt år? Vilket skulle bli mitt ord? Jag har redan nu börjat fundera men har ännu inte hittat det rätta ordet... Finns det ens? Går det att med ord beskriva vad jag känner? Den kärlek jag lärt känna inom mig? 


Skulle inte du vilja vara i min situation? Skulle inte du vilja känna dig sådär obeskrivligt tacksam till livet? Skulle inte du vilja se delar av världen du aldrig kunnat föreställa dig? Skulle inte du vilja växa som person och verkligen inse att det finns någon djupare mening med livet än att vandra omkring hemma insnöad i dina gamla vanliga rutiner?


Skulle inte du vilja..? 

Presentation


Här kommer du kunna följa mig under mitt år som utbytesstudent i Colombia, Sydamerika. Läs mer än gärna och passa på att få ta del och uppleva det lite du också!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards